Etykiety

środa, 27 listopada 2013

Świat lakierów, perfum i luksusu :O

     Parę dni temu nasza przyjaciółka otrzymała pakiet z Douglasa: stylizacja (makijaż), układanie włosów plus fotografię efektów końcowych. Moim zdaniem, wręcz idealna strategia tego jednego z popularniejszych u nas re-sellerów perfum i kosmetyków. Najpierw podkreślenie piękna klientki przez malowanie przez profesjonalną makijażystkę, poźniej fryzjer i fotograf, który to wszystko utrwala. Odbitki robione na miejscu, minimum jedno zdjęcie dla każdej kobiety...



     Jeszcze lepsze jest to, ze owa przyjaciółka na stylizację zabrała też... Reno! Wielkie zdziwienie zawitało na jej twarzy, kiedy weszliśmy do Douglasa i przywitała ją uśmiechnięta stylistka i zaproponowała wizaż.

     Ucieszona usiadła, oddała mi torbę i proces się rozpoczął. Ja w tym czasie, korzystając z okazji, że zostałem uwikłany w trzymanie rzeczy, zacząłem rozglądać się po sklepie. W pewnym momencie zwęszyłem okazję - drink bar! Mnóstwo owocowych, bez lub z alkoholem. Stwierdziłem, że to w sumie raj nie tylko dla kobiet, ale przypadkiem (przy okazji) też dla ich partnerów!

     Sącząc modżajto i chodząc po sklepie, chłonąłem luksus dookoła mnie. Nie miałem też zielonego pojęcia jak szeroki może być asortyment takiego sklepu. Miliard odcieni wszystkiego, miliard mydełek, lakierów, zapachów... Dżizz. Ale mi się podobało.




Po około godzinie wszystko było gotowe, dziewczyny odstawione, zdjęcia się drukują, wszyscy ucieszeni. Douglasie, rób więcej takich akcji. Jestem gotowy wpadać codziennie :)












2 komentarze:

  1. Douglas umie rozpieszczać kobiety :D Zapewniłam w nim makijaż na 18stkę przyjaciółce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż to było wyjątkowe rozpieszczanie *.* (na dodatek całkowicie za darmo) Po tych sesjach, w arkadii zaroiło się od top modelek :D

      Usuń